Στατιστικά λειτουργίας των ΤΕΓ

Tree thematiki evdomada

Τα ΤΕΓ, τα οποία έχουν ιδρυθεί από το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων στις χώρες ευθύνης του Γραφείου Συντονιστή Εκπαίδευσης Λονδίνου, λειτουργούν ως μη ενταγμένα σε τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα (κατηγορία  ββ Ν. 4415/2016). Με ΦΕΚ έχουν ιδρυθεί από το ΥΠ.Π.Ε.Θ.:

  • 6 αναγνωρισμένα ΤΕΓ και ΤΕΓ-ΚΕΣ στη Μ. Βρετανία.
  • 8 αναγνωρισμένα ΤΕΓ σε χώρες εκτός Μ. Βρετανίας.

Στη Μ. Βρετανία σε συνεργασία με την Ιερά Αρχιεπισκοπή και ειδικότερα το Κεντρικό Εκπαιδευτικό Συμβούλιο (ΚΕΣ), έχουν ιδρυθεί και λειτουργούν 4 αναγνωρισμένα ΤΕΓ-ΚΕΣ (Βορείου Λονδίνου, Βορειοδυτικού Λονδίνου, Μπέρμιγχαμ και Μάντσεστερ-Λίβερπουλ) και δύο ΤΕΓ (Κέιμπριτζ και Νόττιγχαμ). Επίσης λειτουργούν ενταγμένες μορφές διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας στο δίγλωσσο ελληνορθόδοξο σχολείο «Άγιος Κυπριανός» σε συμφωνία προς το εκπαιδευτικό σύστημα και τη γλώσσα της χώρας υποδοχής. Στα προαναφερόμενα ΤΕΓ-ΚΕΣ και ΤΕΓ κατά το σχολικό έτος 2017-2018 εργάστηκαν 5 αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα. Η κατανομή εγγεγραμμένων μαθητών των ΤΕΓ-ΚΕΣ και ΤΕΓ Μ. Βρετανίας φαίνεται στον παρακάτω πίνακα.

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΕΓ ΕΝΤΟΣ Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ (2015-2018)

 

 

ΤΕΓ-ΚΕΣ/ΤΕΓ 2015-2016 2016-2017 2017-2018
1.  ΤΕΓ Cambridge «Αγιος Αθανάσιος» 96 123 150
2. ΤΕΓ-ΚΕΣ Βορείου Λονδίνου (Απ. Βαρνάβας Wood Green) 193 234 284
3.  ΤΕΓ-ΚΕΣ Βορείου Λονδίνου (Αγ. Ιωάννης Turnpike Lane) 138 148 129
4. Αγ. Ανάργυροι 11
5. Αγ. Απόστολοι Hertfordshire 12
6. ΤΕΓ-ΚΕΣ Βορειοδυτικού Λονδίνου  (Αγ. Νικόλαος Acton) 95 133 145
7. ΤΕΓ-ΚΕΣ Βορειοδυτικού Λονδίνου  (Αγ. Δημήτριος) 263 236 240
8. ΤΕΓ-ΚΕΣ Βορειοδυτικού Λονδίνου  (Αγ. Παντελεήμονας) 114 134 203
9. Ελληνορθόδοξο σχολείο «Άγιος Κυπριανός» 453 448 443
10. ΤΕΓ-ΚΕΣ Μ-Λ (Manchester) 120 136 140
11. ΤΕΓ-ΚΕΣ Μ-Λ  (Liverpool) 96 90 100
12.  ΤΕΓ-ΚΕΣ  Birmingham Απ. Ανδρέας 94 91 86
13. ΤΕΓ-ΚΕΣ  Birmingham  Αγ. Τριάδα 271 303 341

 

Εκτός ΗΒ λειτουργούν 3 αναγνωρισμένα ΤΕΓ στη Σουηδία: ΤΕΓ Σαββατιάτικο Σχολείο Στοκχόλμης, ΤΕΓ Ουψάλας-Στοκχόλμης (Hellenic School of Stockholm), ΤΕΓ Γκέτεμπορ-Μπορός. Στα τρία αυτά ΤΕΓ εργάστηκαν 4 αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα για το σχολικό έτος 2017-2018. Η κατανομή εγγεγραμμένων μαθητών φαίνεται στον παρακάτω πίνακα.

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΕΓ ΣΟΥΗΔΙΑΣ (2015-2018)

  T. E. Γ. 2015-2016  2016-2017  2017-2018
1. ΤΕΓ Γκέτεμποργκ-Μποράς (Γκέτεμποργκ) 59 74 103
2. ΤΕΓ Γκέτεμποργκ-Μποράς (Μποράς) 57 54 52
3. ΤΕΓ Στοκχόλμης 355 380 402
4. ΤΕΓ (Hellenic school of Stockholm, Uppsala Solna) 125 133 168
5. ΤΕΓ Västervik 44
6. ΤΕΓ Lund, Malmo, Halmstad 71

 

Επιπλέον λειτουργούν: ΤΕΓ Όσλο Νορβηγίας,ΤΕΓ Κοπεγχάγης Δανίας,ΤΕΓ Βίλνιους Λιθουανίας,ΤΕΓ Δουβλίνου Ιρλανδίας και ΤΕΓ Ελσίνκι Φινλανδίας.Στα τέσσερα πρώτα ΤΕΓ εργάστηκαν 4 αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα για το σχολικό έτος 2017-2018. Η κατανομή εγγεγραμμένων μαθητών στα ΤΕΓ αυτά φαίνεται στον παρακάτω πίνακα.

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΕΓ ΝΟΡΒΗΓΙΑΣ, ΔΑΝΙΑΣ, ΛΙΘΟΥΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΡΛΑΝΔΙΑΣ (2015-2018)

   T. E. Γ. 2015-2016  2016-2017  2017-2018
1. ΤΕΓ Όσλο Νορβηγίας 80 93 111
2 ΤΕΓ Κοπεγχάγης Δανίας 40 40 58
3 ΤΕΓ Βίλνιους Λιθουανίας 70 86
4 ΤΕΓ Δουβλίνου Ιρλανδίας 69 85 85

Τα περισσότερα ΤΕΓ διαθέτουν ιστοσελίδα, μέσω της οποίας ενημερώνονται οι γονείς για τις σχετικές δραστηριότητες.